Tags

, , , , , , , , ,

IMG_6529.JPGAlltså, jag blev så glad när jag hittade dessa! Så himla smart grej att ha med när man är iväg 🙂 Klämmisar/smoothies/Ellas kitchen som går att köpa i affären kostar ju cirka 15 kronor styck, alltså väldigt dyrt med tanke på hur lite det är i en förpackning. De här påsarna kostar ca 9kr/styck OCH de går även att återanvända många gånger! Ett extra plus är såklart att man kan mixa ihop precis vad man själv vill och ha i påsarna 😉 Jag brukar ha i avokado, kokosmjölk och bär i mina, både gott och nyttigt!

IMG_6397.JPGDet enda negativa är att de inte klarar sig lika länge i rumstemperatur som de köpta. Jag brukar frysa in mina och ta med en när vi ska iväg. Då är den oftast upptinad lagom till den ska ätas upp 🙂 Ebbe ääääälskar dessa!

IMG_6545.PNGHos Jollyroom finns påsarna att köpa för 179kr!

