Tags

, , , , ,

IMG_6740.JPG
Jag måste säga att bärselen från Ergobaby verkligen var ett bra köp! Ebbe vill vara i knät eller bli buren hela tiden nu när han är sjuk. Han väger nu lite över 11 kilo och ändå kan jag bära honom i selen utan att få ont i ryggen direkt. Det resulterade i ett gäng lussebullar med mandelmassa som blev himla smarriga 🙂 Tanken var att vi skulle bakat lussekatter (vi brukar göra 56kilos GI-Lussekatter gjorda på dinkelmjöl, lite bättre än vanliga gjorda på vetemjöl och jag får inte så ont i magen av dem) men hade glömt köpa både jäst och mjölk så vi fick tänka om. Men saffransbullarna blev goda de med!
IMG_6749.JPG
Nu ska vi fortsätta titta på film i soffan med vår lilla sjukling som sover och gråter om vartannat. Fy vad jag önskar jag kunde byta med honom så han slapp må såhär dåligt ❤

