/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/603/77334379/files/2015/01/img_7253.jpg
Gott nytt år allesammans! Då var 2015 här och julen är över. Jag älskar julen men Gud så skönt det är när den är över ändå. Min kropp mår sååå dåligt av allt skräp man proppar i sig under julen så det ska bli skönt att börja äta bra mat nu igen 🙂 På onsdag slutar min mammaledighet också och jag ska ge mig ut i verkligheten igen. Det känns både roligt och ångestladdat, hur ska jag klara mig utan min lille bebis? Hoppas jag kommer in i det fort 🙂 Ebbe kommer ju va hemma och ha det bra med sin pappa så honom lär det ju inte gå någon nöd på i alla fall!
Jag kommer självklart fortsätta lägga upp tips och idéer här regelbundet och hoppas ni fortsätter titta in 🙂

Nu håller vi tummarna för att 2015 har mycket roligt att erbjuda 🙂

